FAQ

FAQ

1. Jaké pozice obsazujete?

Nabízíme pozice pro studenty, absolventy i zkušené uchazeče s praxí v oblastech daní, auditu, účetnictví, oceňování a corporate finance.

2. Jaké máte požadavky na uchazeče?

Pro většinu je důležitá základní orientace v českém účetnictví a znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2. Velkou výhodou je znalost německého jazyka. Konkrétní požadavky k volným pozicím najdete zde.

3. Nabízíte práci studentům i na zkrácený úvazek?

Úvazky na 16 až 20 hodin nabízíme především studentům na asistentských pozicích. Chápeme náročnost kloubit studium s prací a umíme se přizpůsobit rozvrhu studenta.

Zkrácené úvazky se mohou objevit i na ostatních pozicích. Sledujte proto aktuální výpis pozic.

4. Od kdy je možný nástup?

Dohodou dle požadavků manažera. Nejvíce nováčků nastupuje v září na začátku nové sezóny. V září a říjnu je pro nové zaměstnance připraven intenzivní zaškolovací program.

5. Jak probíhá zaškolení po nástupu?

Od prvního dne se zapojíte do každodenní práce. Můžete se opřít o zkušené kolegy a využívat jejich znalosti. Pro všechny nové kolegy je připraven program zaškolení a zapracování, který zahrnuje:

  • odborná školení – velmi intenzivně první 2 měsíce, poté průběžně také
  • seznámení s postupy a nástroji používanými ve firmě
  • účast na zpracování skutečných zakázek pro klienty pod vedením zkušenějšího kolegy

6. Jak se dozvím, že jsem ve výběrovém řízení uspěl/a?

Každý uchazeč od nás obdrží zprávu o svých výsledcích z výběrového řízení telefonicky nebo emailem.

7. Proč si vybrat právě TPA?

  • Jsme dynamická rostoucí společnost
  • Možnost rychlého odborného rozvoje
  • Individuální přístup
  • Možnost přestupu mezi odděleními
  • Program zaškolení a možnost získání praxe studentům
  • Široká škála benefitů a zaměstnaneckých výhod
  • Mladý kolektiv

Události

Celofiremní školení Liberec

12. – 13. září jsme strávili všichni na celofiremním školení v Liberci, hotel Clarion, Zlatý Lev. Z prezentací jsme se dověděli, jak se nám dařilo…