Pro uchazeče

Pro uchazeče

NÁBOROVÝ PROCES

Zaujala vás naše společnost? Zašlete nám svůj životopis, rádi se vám ozveme.

Těší nás, že jste si vybrali jednu z nabízených pozic, nebo jen uvažujete o naší společnosti jako o svém budoucím zaměstnavateli. Náborový proces je jednoduchý a plně transparentní ve všech krocích. Samozřejmostí je ochrana vašich osobních údajů.

Během celého výběrového řízení jsme s vámi v kontaktu telefonicky nebo e-mailem. Vždy se včas dozvíte, jak jste dopadli a jaký bude další postup.

Zjistit více

STUDENTI

Studujete a chcete již nyní začít získávat zkušenosti? Začněte svou karieru u nás, přidejte se do týmu Inkubátorů.

Přizpůsobíme vám pracovní dobu. V práci budete trávit 16-20 hodin týdně, což se dá krásně skloubit nejen s vaším studiem, ale i volnočasovými aktivitami.

Budete se moci opřít o zkušené kolegy a pomůžeme vám s vaším profesním rozvojem. I proto vás interně nazýváme Inkubátoři.

Volné pozice junior asistentů nabízíme studentům 2.-5. ročníků ekonomického nebo právního zaměření, kteří splňují následující požadavky:

Zjistit více

ABSOLVENTI

Nastartuje vaší karieru u nás! Pomůžeme vám v růstu.

Jste čerstvý absolvent, nebo uchazeč bez praxe? Vyberte si pro budování své kariery správného partnera, který vám pomůže v rozvoji individuálních schopností a dalším vzdělávání.

Přidejte se do týmu TPA. Získáte zázemí dynamické firmy s jedinečným přístupem, která dokáže ocenit vaše schopnosti.

 

Zjistit více

KARIÉRNÍ POSTUP

Z asistenta na partnera, vaše kariéra má u nás dveře otevřené.

Jak úspěšná bude vaše kariéra, záleží jen na vaší iniciativě a schopnostech.

Jako nový zaměstnanec se od prvního dne zapojíte do každodenní práce. Získáte tak know-how potřebné pro poradenství a audit společností různých velikostí.

Můžete se opřít o znalosti a zkušenosti svých kolegů včetně těch ze zahraničních poboček. Získáte znalosti, které potřebuje daňový poradce, auditor či podnikový poradce. Vaše kariéra může začít.

Zjistit více

PROFESNÍ ROZVOJ A VZDĚLÁVÁNÍ

Podpoříme vás ve vašem profesním rozvoji a růstu

Investice do vzdělání a odborného růstu našich zaměstnanců je pro nás prioritou. Každý rok vám nabídneme pravidelná školení věnující se novelám zákonů a novinkám v oboru, semináře, workshopy a odborná fóra v celkovém rozsahu 2 – 3 týdnů.

Školení organizují specialisté z TPA, kteří jsou špičkami ve svém oboru, přednášejí na univerzitách publikují články v odborných časopisech. V jejich čele stojí Ing. Jana Skálová – partnerka společnosti, která je výraznou mediální tváří skupiny TPA a garantem kvality našeho vzdělávání.

Interní systém vzdělávání:

Zjistit více
Životopis

Životopis

V sekci Volné pozice naleznete aktuálně otevřené pozice. Zde vyplníte stručný dotazník, přiložíte svůj motivační dopis a životopis. Předvýběr kandidátů provádíme na základě zhodnocení jejich zkušeností a schopností uvedených v životopise.

Interview s personalistkou

Interview s personalistkou

Prvním krokem výběrových řízení bývá zpravidla stručné interview s personalistkou. Dále absolvujete písemné testy, abychom si ověřili vaše znalosti z cizích jazyků, odborných oblastí (účetnictví, daní) a práci na počítači.

Pohovor s Manažerem

Pohovor s Manažerem

Po úspěšném absolvování testů budete telefonicky pozváni k osobnímu pohovoru s manažerem a případně i s partnerem společnosti.

Nástup

Nástup

Posledním a neméně důležitým krokem je dojednání podmínek pracovního poměru. Pak již následuje podepsání pracovní smlouvy a nástup do zaměstnání.

Zaměstnanci bez praxe

Zaměstnanci s praxí

(vhodné pro studenty bez praxe)

V práci tráví 16 – 20 hodin týdně. Student na této pozici pracuje v týmu, který ho vede a učí ho vše potřebné. Je zapojen do každodenní práce a pomáhá se základními úkoly – kontrola a zakládání dokumentů, pomoc při přípravě a vedení účetnictví českým i zahraničním klientům.

(Vhodné pro absolventy nebo uchazeče s min. praxí 1 rok)

Zaměstnanec na této pozici pracuje pro klienty pod dohledem zkušeného seniora jako člen týmu, zpracovává jednotlivé oblasti, samostatně jedná se zaměstnanci klienta a postupně dostává složitější úkoly. Hlavní důraz je kladen na zvládnutí základních znalostí v účetnictví a daních, pomocí absolvování řady interních vzdělávacích kurzů.

(min. 3 roky praxe)

Hlavní náplní práce konzultantů je řízení práce týmu na konkrétním klientovi, jednání s pracovníky klienta včetně středního managementu, samostatné zpracování složitějších oblastí u klientů. Konzultanti dále projednávají výsledky práce týmu s manažerem zakázky a spolu s ním také stanovují další postup.

(min. 7 let praxe)

Senior manažer je zodpovědný za řízení vlastního týmu lidí (5 – 10), vedení jednání s managementem klienta a projednávání závěrů prací s partnerem.

(min. 3 roky práce manažera)

Partner odpovídá za zakázky jako celek, projednává problematické závěry a určuje celkovou politiku firmy.

Pro nové kolegy intenzivní kurzy účetnictví a základů daní

Pravidelné měsíční celodenní semináře o novinkách

Odborná fóra, kde se řeší dotazy od klientů

Workshopy zahrnující diskuse na předem daná odborná témata

Blokové vzdělávání - školení, které je zaměřené na předem vyhlášené téma a probíhá podle potřeby v blocích (např. tři týdny za sebou každé úterý ráno 7:30 až 9:00)

Dvoudenní celofiremní semináře organizované vždy v lednu a září pro všechny zaměstnance dle jejich profesního zaměření

Jazykové vzdělávání – kurzy angličtiny nebo němčiny probíhají jednou týdně ve firmě v malých skupinkách

Události

Den kariéry na UJEP

Dne 16. dubna 2024 jsme se zúčastnili Dne kariéry na UJEP!  Poprvé naše HRky  vyrazily na veletrh do Ústí nad Labem.  Studenti se mohli dovědět…