Pro uchazeče

Pro uchazeče

NÁBOROVÝ PROCES

Zaujala vás naše společnost? Zašlete nám svůj životopis, rádi se vám ozveme.

Těší nás, že jste si vybrali jednu z nabízených pozic, nebo jen uvažujete o naší společnosti jako o svém budoucím zaměstnavateli. Náborový proces je jednoduchý a plně transparentní ve všech krocích. Samozřejmostí je ochrana vašich osobních údajů.

Během celého výběrového řízení jsme s vámi v kontaktu telefonicky nebo e-mailem. Vždy se včas dozvíte, jak jste dopadli a jaký bude další postup.

Zjistit více

STUDENTI

Studujete a chcete již nyní začít získávat zkušenosti? Začněte svou karieru u nás, přidejte se do týmu Inkubátorů.

Přizpůsobíme vám pracovní dobu. V práci budete trávit 16-20 hodin týdně, což se dá krásně skloubit nejen s vaším studiem, ale i volnočasovými aktivitami.

Budete se moci opřít o zkušené kolegy a pomůžeme vám s vaším profesním rozvojem. I proto vás interně nazýváme Inkubátoři.

Volné pozice junior asistentů nabízíme studentům 2.-5. ročníků ekonomického nebo právního zaměření, kteří splňují následující požadavky:

Zjistit více

ABSOLVENTI

Nastartuje vaší karieru u nás! Pomůžeme vám v růstu.

Jste čerstvý absolvent, nebo uchazeč bez praxe? Vyberte si pro budování své kariery správného partnera, který vám pomůže v rozvoji individuálních schopností a dalším vzdělávání.

Přidejte se do týmu TPA. Získáte zázemí dynamické firmy s jedinečným přístupem, která dokáže ocenit vaše schopnosti.

 

Zjistit více

KARIÉRNÍ POSTUP

Z asistenta na partnera, vaše kariéra má u nás dveře otevřené.

Jak úspěšná bude vaše kariéra, záleží jen na vaší iniciativě a schopnostech.

Jako nový zaměstnanec se od prvního dne zapojíte do každodenní práce. Získáte tak know-how potřebné pro poradenství a audit společností různých velikostí.

Můžete se opřít o znalosti a zkušenosti svých kolegů včetně těch ze zahraničních poboček. Získáte znalosti, které potřebuje daňový poradce, auditor či podnikový poradce. Vaše kariéra může začít.

Zjistit více

PROFESNÍ ROZVOJ A VZDĚLÁVÁNÍ

Podpoříme vás ve vašem profesním rozvoji a růstu

Investice do vzdělání a odborného růstu našich zaměstnanců je pro nás prioritou. Každý rok vám nabídneme pravidelná školení věnující se novelám zákonů a novinkám v oboru, semináře, workshopy a odborná fóra v celkovém rozsahu 2 – 3 týdnů.

Školení organizují specialisté z TPA, kteří jsou špičkami ve svém oboru, přednášejí na univerzitách publikují články v odborných časopisech. V jejich čele stojí Ing. Jana Skálová – partnerka společnosti, která je výraznou mediální tváří skupiny TPA a garantem kvality našeho vzdělávání.

Interní systém vzdělávání:

Zjistit více
Životopis

Životopis

V sekci Volné pozice naleznete aktuálně otevřené pozice. Zde vyplníte stručný dotazník, přiložíte svůj motivační dopis a životopis. Předvýběr kandidátů provádíme na základě zhodnocení jejich zkušeností a schopností uvedených v životopise.

Interview s personalistkou

Interview s personalistkou

Prvním krokem výběrových řízení bývá zpravidla stručné interview s personalistkou. Dále absolvujete písemné testy, abychom si ověřili vaše znalosti z cizích jazyků, odborných oblastí (účetnictví, daní) a práci na počítači.

Pohovor s Manažerem

Pohovor s Manažerem

Po úspěšném absolvování testů budete telefonicky pozváni k osobnímu pohovoru s manažerem a případně i s partnerem společnosti.

Nástup

Nástup

Posledním a neméně důležitým krokem je dojednání podmínek pracovního poměru. Pak již následuje podepsání pracovní smlouvy a nástup do zaměstnání.

Zaměstnanci bez praxe

Zaměstnanci s praxí

(vhodné pro studenty bez praxe)

V práci tráví 16 – 20 hodin týdně. Student na této pozici pracuje v týmu, který ho vede a učí ho vše potřebné. Je zapojen do každodenní práce a pomáhá se základními úkoly – kontrola a zakládání dokumentů, pomoc při přípravě a vedení účetnictví českým i zahraničním klientům.

(Vhodné pro absolventy nebo uchazeče s min. praxí 1 rok)

Zaměstnanec na této pozici pracuje pro klienty pod dohledem zkušeného seniora jako člen týmu, zpracovává jednotlivé oblasti, samostatně jedná se zaměstnanci klienta a postupně dostává složitější úkoly. Hlavní důraz je kladen na zvládnutí základních znalostí v účetnictví a daních, pomocí absolvování řady interních vzdělávacích kurzů.

(min. 3 roky praxe)

Hlavní náplní práce konzultantů je řízení práce týmu na konkrétním klientovi, jednání s pracovníky klienta včetně středního managementu, samostatné zpracování složitějších oblastí u klientů. Konzultanti dále projednávají výsledky práce týmu s manažerem zakázky a spolu s ním také stanovují další postup.

(min. 7 let praxe)

Senior manažer je zodpovědný za řízení vlastního týmu lidí (5 – 10), vedení jednání s managementem klienta a projednávání závěrů prací s partnerem.

(min. 3 roky práce manažera)

Partner odpovídá za zakázky jako celek, projednává problematické závěry a určuje celkovou politiku firmy.

Pro nové kolegy intenzivní kurzy účetnictví a základů daní

Pravidelné měsíční celodenní semináře o novinkách

Odborná fóra, kde se řeší dotazy od klientů

Workshopy zahrnující diskuse na předem daná odborná témata

Blokové vzdělávání - školení, které je zaměřené na předem vyhlášené téma a probíhá podle potřeby v blocích (např. tři týdny za sebou každé úterý ráno 7:30 až 9:00)

Dvoudenní celofiremní semináře organizované vždy v lednu a září pro všechny zaměstnance dle jejich profesního zaměření

Jazykové vzdělávání – kurzy angličtiny nebo němčiny probíhají jednou týdně ve firmě v malých skupinkách

Události

Celofiremní školení Liberec

12. – 13. září jsme strávili všichni na celofiremním školení v Liberci, hotel Clarion, Zlatý Lev. Z prezentací jsme se dověděli, jak se nám dařilo…